دسته بندی ها


طراحی سایت با wordpress ( 0 تا 100)

در حال دریافت...

این دوره به صورت (حضوری/آنلاین) برگزار میشود

 

 

توضیحات دوره:

تعداد جلسات این دوره 10 جلسه می باشد که تمامی آن  به صورت کاملا پزوژه محور و جامع  wordpress را به شما آموزش داده میشود

وردپرس چیست ؟

وردپرس (WordPress) یک بستر عالی برای انواع وب سایت ها است، از وبلاگ‌های شخصی و علمی گرفته تا فروشگاه های اینترنتی. در واقع این سیستم مدیریتی یک CMS همه کاره است و شما در این سیستم هیچ محدودیتی نخواهید داشت. اگر قصد ساخت یک سایت را دارید، یک سایت کوچک یا بزرگ هیچ تفاوتی نخواهد داشت، wordpress با توجه به انعطاف پذیری و نظارت بالایی که دارد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بدون شک برای افرادی که قصد ورود به دنیای وبمستری و تجارت الکترونیک را دارند وردپرس بهترین انتخاب است، همانطور که اشاره شد این سیستم یک CMS بسیار قدرتمند و رایگان است که با زبان PHP نوشته شده است. شما چه کاربر مبتدی و چه حرفه ای باشید هیچ محدودیتی در استفاده از وردپرس نخواهید داشت زیرا این سیستم متن باز بوده و شما می توانید هر تغییری که نیاز داشته باشید را اعمال کنید.

این سیستم در سال 2003 به وجود آمد، وقتی Mike Little و Matt Mullenweg ابزاری برای وبلاگ نویسی (معروف به B2 / cafelog) تهیه کردند. آنها به دنبال ایجاد یک بستر وبلاگ نویسی بهتر بودند که بر اساس کد اصلی B2 ساخته شده باشد ، اما دارای ویژگی های قوی تر و توسعه سازگارتر باشد که نتیجه آن وردپرس است. WordPress در ابتدا ابزاری برای وبلاگ نویسی بود اما به سرعت تبدیل به یک سیستم مدیریت محتوای(CMS) گسترده شد که قادر به مدیریت انواع وب سایت ها بود.


 

در این دوره تمام اقداماتی که برای راه اندازی و مدیریت یک سایت مورد نیاز است گفته خواهد شد.

  1. معرفی  ورد پرس
  2. آموزش نصب وردپرس
  3. آموزش نوشته ها و برگه ها در وردپرس
  4. آموزش دسته و برچسب ها در وردپرس
  5. نصب پوسته ورد پرس
  6. سفارشی سازی پوسته ورد پرس
  7. افزونه ها در وردپرس
  8. درون ریزی و برون ریزی در وردپرس
  9. تنظیمات وردپرس
  10. مدیریت لینک ها در وردپرس
  11. مدیریت فایل ها در وردپرس
  12. مدیریت دیدگاه ها در وردپرس
  13. کاربران در وردپرس

 

این دوره آموزش دوره نرم افزار سیستم مدیریت محتوا وردپرس WordPress مناسب چه کسانی است؟

این دوره آموزشی وردپرس مناسب افرادی می باشد که قصد دارند یک وب سایت برای خود بسازند و هیچ تخصصی در این زمینه ندارند . این دوره از مقدماتی تا پیشرفته شروع به آموزش کرده برای همین پیش از شروع کار با ورد پرس دوره را گذرانده و شروع به کسب درآمد از دنیای مجازی کنند یا با استفاده از یک وب سایت شخصی یا ....  و بدون هزینه و هیچ دانش برنامه نویسی وب سایت خود را طراحی کنند ، این دوره نیز مناسب است. پیش نیازهایی که دانشپذیران در این دوره می آموزند : با سیستم مدیریت محتوا آشنا می شوند، هاست و دامنه ها را یاد می گیرند و ....

نکات جالب در وردپرس :

-   بسیاری از افراد در مورد ورد پرس اطلاعاتی ندارند و شاید فکر می کنند ورد پرس دارای سابقه زیادی نیست ولی از فیس بوک  دارای پیشینگی بیشتری است. اولین نسخه ورد پرس در سال 1382 به بازار آمد و این نشان دهنده این است که سیستم مدیریت محتوا دارای دیرینگی بیشتری نسبت به فیس بوک (face book) و توییتر (Twitter) دارد.


 

محتوای دوره

مجموع: 0 مبحث کل ساعت: 00:00:00

هنوز هیچ درسی منتشر نشده است.

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

پرسش و پاسخ

هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است