دسته بندی ها


دوره ی آموزشی پریمیر

در حال دریافت...

این دوره به صورت (حضوری/آنلاین) برگزار میشود

 

پریمیر چیست؟

پریمیر پرو یک نرم‌افزار قدرتمند است که برای اولین بار در سال 2003 عرضه شد؛ از این نرم‌افزار می‌توان در زمینه تدوین و ویرایش سریع فیلم، توسعه و طراحی گرافیک وبسایت و ایجاد جلوه‌های تصویری و صوتی در فیلم استفاده کرد.

این برنامه هم توسط افراد مبتدی در حوزه ساخت و ادیت فیلم و هم توسط افراد حرفه ای که به صورت تخصصی کار ویرایش و تدوین را انجام می دهند، مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های بزرگی که در زمینه تولید فیلم و کلیپ های ویدئویی فعالیت دارند، از این برنامه استفاده می کنند. در ایستگاه های خبری نیز برای تولید و تدوین ویدئو های خبری خود از این نرم افزار کمک می گیرند. مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد، شرکت های هنری و طراحی است.

علاوه بر این، در حوزه بازاریابی و تبلیغات نیز، از نرم افزار پریمیر به صورت گسترده برای ویرایش تیزر ها و کلیپ های تبلیغاتی استفاده می شود. ویراستاران و تدوین گران فیلم ها، مدیران تولید فیلم های سینمایی و تلویزیونی، کارشناسان طراحی چند رسانه ای و هر کسی که به نحوی در حرفه خود با ادیت و ویرایش قطعات ویدئویی سر و کار دارد، از نرم افزار Premiere Pro استفاده می کند.


 

چرا باید کار با نرم افزار پریمیر پرو را بیاموزیم؟

آموزش و یادگیری این نرم افزار برای هر کسی که به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه تدوین و ویرایش فیلم فعالیت دارد، امری ضروری است. حتی کسانی که در حوزه بازاریابی و تبلیغاتی خود نیاز به ویرایش کلیپ ها و تیزر های تبلیغاتی دارند نیز باید کار با این نرم افزار را بیاموزند. این برنامه یکی از کامل ترین پکیج های ویرایش فیلم و ویدئو را در اختیار کاربران قرار می دهد. به این ترتیب آن ها می توانند به کمک این برنامه طیف وسیعی از کار های ویرایشی را انجام دهند و ویدئو ها و فیلم هایی با کیفیت بسیار بالا را منتشر نمایند.

مهم ترین مزیت کار با این نرم افزار، علاوه بر جنبه حرفه ای آن و پیشرفت هایی که در بازار کار به دنبال خواهد داشت، فضای کاربری راحت و آسان آن است. کاربران به راحتی می توانند کار با این نرم افزار را فرا گرفته و از ابزار ها و قابلیت های متنوع آن بهره مند شوند. در نهایت این که تسلط به این نرم افزار در کنار دیگر نرم افزار های تخصصی گرافیکی می تواند شما را به مرحله جدیدی از موفقیت حرفه ای هدایت کند.

 

چه راه هایی برای آموزش و یادگیری این نرم افزار وجود دارد؟

  • برای آموزش و یادگیری نرم افزار پریمیر پرو، راه های مختلفی وجود دارد. از جمله این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:
  • آموزش از طریق برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی حضوری که توسط یک مربی کاربلد و حرفه ای برگزار می شود
  • شرکت در دوره های آنلاین آموزش کار با نرم افزار کاربردی پریمیر
  • استفاده از کلاس های آموزشی خصوصی
  • استفاده از ویدئو های آموزشی در شبکه های اجتماعی و برنامه های آنلاین مانند یوتیوب
  • استفاده از سی دی های آموزش کار با نرم افزار پریمیر پرو
  • استفاده از کتاب های تخصصی و جذابی که در این زمینه وجود دارد

 

چه مواردی در دوره های نرم افزار پریمیر پرو آموزش داده می شود؟

با استفاده از کلاس ها و دوره های آموزشی در این خصوص می توان به صورت پایه ای از اول و مرحله به مرحله کار با این نرم افزار ویرایشی را آموخت. این دوره ها از ابتدا مهارت های اولیه کار با نرم افزار کامپیوتری شرکت کنندگان را تقویت کرده و روی مهارت های کامپیوتری آن ها کار می کنند.

سپس قدم به قدم، نحوه ویرایش فیلم از جنبه های متفاوت را آموزش می دهند. از نحوه نویز گیری و افزودن افکت ها و فیلتر های مختلف گرفته تا عنوان بندی و صدا گذاری های پیشرفته تر، همگی در این دوره ها آموزش داده می شوند. در نهایت در مراحل بسیار تخصصی، کلیه فن و مهارت ویرایش حرفه ای فیلم و ویدئو آموزش داده می شود.

محتوای دوره

مجموع: 4 مبحث کل ساعت: 02:12:00

دسترسی به این بخش نیاز به ثبت نام دارد.

دسترسی به این بخش نیاز به ثبت نام دارد.

دسترسی به این بخش نیاز به ثبت نام دارد.

دسترسی به این بخش نیاز به ثبت نام دارد.

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

پرسش و پاسخ

هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است