دسته بندی ها


دوره توانمند سازی برنامه نویسی

در حال دریافت...

این دوره به صورت (حضوری/آنلاین) برگزار میشود

 

تویضحات دوره:

این دوره به صورت جامع برگزار میشود و شامل آموزش سه زبان برنامه نویسی ( HTML - CSS - PHP) است. در این دوره تمامی مباحث به صورت پروژه محور آموزش داده میشود.

 

HTML

HTML یک زبان برنامه‌نویسی است که به صورت توصیفی استفاده می‌شود و اصولاً برای ساختاردهی و محتوای صفحات وب استفاده می‌شود. این زبان شامل تگ‌ها و ویژگی‌هایی است که به مرورگر اجازه می‌دهد تا محتوای صفحه را به درستی نمایش دهد. تگ‌ها معمولاً شامل عناصری همچون متن، تصاویر، لینک، تصاویر، جداول و فرم‌های ورودی هستند. با استفاده از این تگ‌ها، می‌توانید محتوای  صفحات وب را به صورت منطقی و سازمان‌یافته نمایش دهید.


 

CSS

CSS یک زبان سبک شیوه‌نامه است که برای طراحی صفحات وب و اعمال استایل‌های ظاهری به محتوای HTML استفاده می‌شود. با استفاده از CSS، می‌توانید رنگ، فونت، اندازه، حاشیه، پس‌زمینه و سایر پارامترهای ظاهری را برای عناصر HTML تنظیم کنید. آشنایی با این اصول و ویژگی‌های CSS می‌تواند به شما کمک کند تا استایل‌هایی را برایصفحات وب خود ایجاد کنید که هم زیبا و جذاب باشند و هم بهینه و قابل دسترسی برای کاربران باشند. برای یادگیری CSS، بهتر است با مفاهیم پایه شروع کنید و سپس با تمرین و آزمایش‌های بیشتر، تجربه خود را گسترش دهید.


 

ترکیب HTML / CSS

هر دو زبان HTML و CSS متعلق به ساختار و طراحی صفحات وب هستند و در کنار هم استفاده می‌شوند. با استفاده از آن‌ها، می‌توانید صفحات وبی را با طراحی زیبا و سازمان‌یافته ایجاد کنید. علاوه بر این، از آن‌ها برای بهینه‌سازی سئو و بهبود دسترسی به محتوای صفحات وب نیز استفاده می‌شود.


 

توسعه دهنده وب با PHP

توسعه دهنده وب با PHP از مشاغل حوزه فناوري اطالعات می باشد. شايستگی هاي اين شغل موارد مديريتMYSQL و DESIGNIN و QUERYING و پايگاه داده MySQL وكنترل و مديريت MYSQL RDBMSساخت صفحات وب پويا با PHP قرار دادن MYSQL با PAGES WEB بهينه سازي CONFIGURATION MYSQL می باشد. ارتباط اين شغل با برنامه نويسان وب سايت ها- تجارت الكترونيک- تحليل گران است.


 

توسعه دهنده یا برنامه نویس وب

 کسی است که یک طراحی وب را که توسط مشتری یا تیم طراحی ایجاد شده است، به وبسایتی با عملکرد درست تبدیل می نماید. آنها این کار را با نوشتن کدهای پیچیده، با استفاده از زبان های مختلف برنامه نویسی انجام می دهند. توسعه دهندگان کار دشواری دارند، زیرا آنها باید زبانی را که ما می فهمیم (انگلیسی) بگیرند و آن را به زبانی که کامپیوتر متوجه آن می شود، مانند پایتون یا HTML ترجمه نماید.

قطعا این پروسه تایم زیادی می خواهد و به درک زبان های مختلف برنامه نویسی و نحوه استفاده از آنها نیاز دارد. لازم به ذکر است که انواع devs در زمینه های متفاوتی تخصص دارند و بطور معمول پروژه های کلان، همکاری چندین توسعه دهنده وب را می طلبند.

php مخفف عبارت Hypertext Preprocessor (پیش پردازنده‌های ابرمتن) است که اولین نسخه آن در سال 1994 توسعه یافت.

php یک زبان برنامه نویسی یا اسکریپت نویسی متن باز و سمت سرور است که بخش عمده کارکرد و فعالیت آن در قسمت پردازشی و بک اند وب سایت است. یعنی php برای طراحی ظاهر سایت کاری انجام نمی‌دهد و در بخش ارائه اطلاعات مختلف به پایگاه داده‌های سایت (Database) فعالیت می‌کند.

طراحی سایت با php نیز به معنای استفاده از این زبان برنامه نویسی برای راه اندازی و ایجاد صفحات مختلف سایت است. php نیزمانند هر زبان برنامه نویسی و یا سیستم‌های مدیریت محتوا دارای برخی امکانات و قابلیت‌هایی است که با استفاده از آنها می‌توانید یک وب سایت پیشرفته راه اندازی کنید.

PHP به عنوان زبان اینترنت شناخته می شود و در حال حاضر، در حدود 80٪ وبسایت های موجود، از کدهای آن استفاده می کنند.یادگیری PHP آسان بوده و باعث می شود تا برای توسعه دهندگان back-end مبتدی، بسیار محبوب باشد. این زبان برای وبسایت های کوچکی که روی پلتفرم هایی مانند WordPress یا Wix ساخته شده اند، بسیار مناسب بوده و فرصت های شغلی زیادی برای توسعه دهندگان فراهم کرده است.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

سرفصل های آموزشی

  1. HTML & CSS
  2. بررسي MYSQL
  3. QUERYING و DESIGNING پایگاه داده MySQL
  4. کار با SQL queries
  5. کنترل و مديريت MYSQL RDBMS
  6. ساخت صفحات وب پويا با PHP
  7. قرار دادن MYSQL با WEB PAGES
  8. بهینه سازی MYSQL CONFIGURATION
  9. پياده سازي پروژه

محتوای دوره

مجموع: 0 مبحث کل ساعت: 00:00:00

هنوز هیچ درسی منتشر نشده است.

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

پرسش و پاسخ

هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است