دسته بندی ها


فریمورک لاراول چیست؟ چرا باید  laravel رو یاد بگیریم؟

 

اگر می خواهید لاراول را یاد بگیرید، لازم نیست بیشتر از این پیش بروید. با مطالعه این نوشته در آموزشگاه کامپیوتر فکور، می توانید بهترین آموزش لاراول را برای خود بیابید که با سطح دانش و سبک یادگیری شما مطابقت دارد.

دوره پیشنهادی: آموزش لاراول php پروژه محور

 

چرا لاراول laravel یاد بگیریم

 

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است بخواهید لاراول را یاد بگیرید، بنابراین ما با مهمترین آنها شروع می کنیم. فریم ورک لاراول از کتابخانه ها و استانداردهای برنامه نویسی زیادی که برنامه نویسان میتوانند از آن های استفاده کنند تشکیل شده است. این کتابخانه ها و کد های از پیش نوشته شده باعث شده تا برنامه نویسان برای توسعه برنامه های خود از آن ها استفاده کنند.

 

1. توسعه سریع با لاراول

 

لاراول یکی از فریم ورک های زبان برنامه نویسی  PHP  است که کتابخانه های زیادی دارد . لاراول یک فریم ورک منبع باز برای توسعه برنامه های کاربردی وب و اپلیکیشن است که بر اساس الگوی معماری MVC (Model-View-Controller) است. وجود معماری MVC منجر به یک پایگاه داده تمیز و قابل نگهداری و برنامه های کاربردی مقیاس پذیر می شود. برای شروع می توانید به سایت https://laravel.com/ مراجعه کنید و با خواندن داکیومنت این فریم ورک جذاب ، شروع به یادگیری لاراول کنید.

 

آموزش لاراول php laravel | آموزشگاه فکور

 

2. وجود کتابخانه ها و پلاگین ها در لاراول

 

به لطف محبوبیت، لاراول دارای کتابخانه عظیمی از بسته ها و پلاگین ها است که می توانید آنها را به کد خود اضافه کنید. این کتابخانه ها شامل ابزارها و پلتفرم‌های مدیریت سرور، محیط‌های توسعه‌دهنده، ابزارهای نظارت و آزمایش، پنل مدیریت و موارد دیگر می‌شوند .

 

3. بازار کار قوی لاراول

 

توسعه لاراول در بازار کار امروز و ساخت وب و اپلیکیشن های مختلف برای طراحان و برنامه نویسان بسیار جذاب است. خوشبختانه در کشور ایران نیز شرکتهای برنامه نویسی به دنبال جذب برنامه نویسانی هستند که لاراول را به خوبی فرا گرفته اند و به همین دلیل یک مهارت بسیار مورد تقاضا است و آینده شغلی خوبی در انتظار برنامه نویسان لاراول کار است. رایج‌ترین عناوین شغلی در این حوزه عبارتند از: Laravel Developer، Backend Laravel Developer، Full-Stack PHP Developer (Laravel . هم چنین اگر یک لاراول کار هستید میتوانید به صورت فریلنسری و دور کاری در سایت های زیر ثبت نام کنید و پروژه دورکاری با درآمد دلاری داشته باشید: Monster، Indeed و LinkedIn RemoteOK، 

 

4. فرصت های تجاری امیدوارکننده

 

اگر نمی خواهید برای شخص دیگری کار کنید اما کسب و کار خود را بسازید، لاراول نیز می تواند یک راه حل عالی برای شما باشد. در حال حاضر کسب‌وکارهای موفق بسیاری مانند OctoberCMS، Mailcoach، Monica CRM، Invoice Ninja و  CodeCourse با استفاده از لاراول ساخته شده‌اند .

 

چگونه لاراول laravel  را یاد بگیریم | آموزشگاه فکور

 

نحوه یادگیری لاراول چگونه است؟

 

برای شروع یادگیری توسعه لاراول، شما باید php  پیشرفته را یاد داشته باشید دانستن نحوه استفاده از خط فرمان و مدیریت بسته Composer نیز مهم است – این دو موضوع معمولاً توسط آموزش PHP پوشش داده می شوند.

یادگیری رایگان لاراول

برای یادگیری لاراول شما می توانید از دوره های آموزشی با قیمت مناسب شروع کنید که آموزشگاه فکور می تواند بهترین انتخاب برای یادگیری این فریم ورک برای شما باشد. هم چنین میتوانید در دوره های آموزشی در یوتیوب نیز به صورت رایگان لاراول را فرا بگیرید.

اما در این مرحله از این نوشته به مزایای فریم ورک لاراول اشاره مختصری خواهیم داشت.

 

مزایای فریم ورک لاراول چیست؟

 

Artisan

 

رابط خط فرمان مورد استفاده در لاراول Artisan نامیده می‌شود. این مجموعه شامل مجموعه‌ای از فرمان‌ها است که به ساخت یک برنامه وب کمک می‌کند.

 

مسیریابی

 

لاراول یک رویکرد انعطاف‌پذیر برای برنامه نویس فراهم می‌کند تا مسیرها را در برنامه وب تعریف کند.

 

مسیریابی کمک می‌کند تا برنامه کاربردی را به روشی بهتر مقیاس‌بندی کرده و کارآیی آن را افزایش دهد. سازنده جستار و ORM لاراول شامل یک پرس‌وجو ساز است که با استفاده از روش‌های زنجیره‌ای ساده به جستجو در پایگاه‌های داده کمک می‌کند. این برنامه ORM (Object Relative Mapper) و ActiveRecord  یک پیاده‌سازی را با نام Wisent

فراهم می‌کند.

 

مقیاس پذیری لاراول

 

نیاز کارفرما و شرکت های وابسته به مرور زمان دچار تغییر و دگرگونی می شود از این رو ایجاد و تغییر و یا اضافه کردن ماژول ها و اسکریپت های جدید با لاراول برای توسعه دهندگان آسان تر خواهد بود.

امنیت بالای لاراول

 

یکی از بزرگترین مشکلات CMS  ها مانند وردپرس، جوملا و ... که بصورت سیستم مدیریت محتوا هستند امنیت پایین آن هاست. لاراول با وجود کتابخانه های عظیمی که دارد این مشکل امنیت را تا حد زیادی حل کرده است.

درباره نویسنده

هادی قدیمی
هادی قدیمی
شروع فعالیت از 4 ماه پیش

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است