دسته بندی ها


چرا باید مهارت های ICDL را فرا گیرید؟

از آنجایی که امروزه همه کار ها وابستگی شدیدی به کامپیوتر دارد، بر همگان ضروری است که مهارت های کامپیوتری را در خود تقویت کنند. به همین دلیل دوره ICDL به منظور آموزش این مهارت ها به تمامی افرادی که نیازمند کار با کامپیوتر می باشند، تدوین و طراحی شده است. می توان گفت این دوره بیشتر مخصوص کسانی است که هیچ آشنایی ابتدایی درباره نحوه استفاده از کامپیوتر ندارند. پس این افراد با حضور در این دوره می توانند تا حدود زیادی خود را برای موقعیت ها و شرایطی که در آن استفاده از کامپیوتر ضروری است، آماده کنند و درواقع سواد کامپیوتری خود را مطابق با نیازهای روز دنیا بالا ببرند. 

دوره پیشنهادی: کاربر ICDL

 

                                                   آموزش مهارت های 7 گانه - ICDL
 

دوره ICDL برای چه افرادی مناسب می باشد؟

 ICDL برای شرکت ها

توانایی استفاده از کامپیوتر مهارتی است که امروزه بسیار ضروری شده است. تسلط به مهارت های کامپیوتری باعث می شود تمامی افراد بتوانند خود را با پیشرفت های این روزها همسو کنند، شرکت ها هم ازین قاعده مستثنی نیستند. با دانستن مهارت های کامپیوتری شرکت ها اعتبار خود را بیشتر می کنند و ضمن اینکه بسیاری از امور خود را سریع تر، راحت تر و منظم تر می توانند انجام دهند. در این شرکت ها دیگر خبری از کاغذ بازی و استفاده از نامه های کاغذی نیست، بلکه تمامی امور اداری شان کامپیوتری و مجازی شده است.

ICDL برای کارمندان

همان شرکت هایی که از مهارت های ICDL استفاده می کنند قطعا به دنبال نیرو های کاری هستند که بر این مهارت ها تسلط کافی داشته باشند. از آنجایی که بسیاری از شرکت ها هم این روزها ترجیح می دهند تمامی امور اداری و پروژه های خود را کامپیوتری کنند، نیرو های که قرار است در این شرکت ها کار کنند باید مهارت های پایه کامپیوتری را بدانند. کارمندانی که بر این مهارت ها تسلط دارند می توانند خیلی راحت تر شغل مناسب خود را پیدا کنند و همچنین در کار خود موفق تر خواهند بود و سریع تر می توانند در کارشان پیشرفت کند.

ICDL برای مدارس

امروزه در میان مدارس هم استفاده از کامپیوتر باب شده است. این کار به نفع دانش آموزان نیز می باشد و اکثر آن ها تجربه یادگیری با کامپیوتر را لذت بخش تر می دانند. به همین دلیل مدارس و معلمان هم تلاش کردند با استفاده از کامپیوتر و مهارت های مربوط به آن اقدام به آموزش کنند، ضمن اینکه در همین راستا دانش آموزان نیز با این مهارت ها آشنا می شوند که کمک زیادی به پیشرفت تحصیلی و کاری شان در آینده می کند.

فراموش نکنید که دوره آموزش ICDL به عنوان یک دوره کاملا کاربردی، زمینه رشد و پیشرفت شما را در هر موقعیت و جایگاهی بهبود می‌بخشد. می‌توان گفت که اهدافی برای گرفتن این مدرک وجود دارند که تمامی آن‌ها حرکت شما به سوی موفقیت در کار و زندگی را تضمین می‌کنند. حالا که درباره اهداف صحبت کردیم خوب است بدانید که هدف از اخذ این گواهینامه چیست؟

• ارتقای سطح توانایی‌ها در فناوری اطلاعات
• ارتقای سطح کارایی در شرکت‌ها
• ایجاد توانایی در کارفرمایان برای سرمایه گذاری موثر در بخش IT
• تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت و توانایی کارمندان در محیط کار

مزایا و کاربرد‌های آموزش ICDL

• برقراری ارتباط با دیگران از طریق دنیای دیجیتال
• ارتباط با انجمن‌های افراد هم فکر از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایمیل یا وبلاگ‌ها
• امکان استفاده از فناوری‌های آنلاین، پیام رسانی فوری، وب کم، VoIP، آموزش‌های آنلاین و سرگرمی
• دسترسی به طیف وسیعی از اطلاعات و خدماتی که می‌توانند انجام کار‌های روزمره را ساده‌تر کنند
• تجربه خرید آنلاین و صرفه جویی در زمان
• مدیریت حساب‌ها و پرداخت صورت حساب‌ها به صورت آنلاین
• انجام معاملات، ارسال فرم‌ها و بهره مندی از خدمات دولتی آنلاین

 

درباره نویسنده

هادی قدیمی
هادی قدیمی
شروع فعالیت از 4 ماه پیش

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است