دسته بندی ها


***بهترین نرم افزارهای حسابداری***

 

بررسی بهترین نرم افزار آموزش حسابداری شرکتی ،سازمانی و فروشگاهی از شرکتهای پرآوازه و مشهور ایرانی و معرفی نرم افزارهای حسابداری رایگان و تجاری معروف در این یادداشت به تحریر درآمده است.

برای تهیه و خرید یک نرم افزار حسابداری حرفه ای و کارآمد، علاوه بر مدیران سازمانها و شرکتهای بزرگ، مدیران استارتاپها و شرکتهای کوچک و متوسط نیز سعی میکنند مسئله حساس و حیاتی تامین یکپارچگی مالی شرکت خود را به برندهای خوش نام و قابل اعتماد کشور بسپارند که در این مقاله سعی نموده ایم بهترین نرم افزارهای رایگان و تجاری معروف از شرکتهای مشهور ایران را در این مقاله معرفی و بررسی کنیم.

 

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار
سپیدار، نرم افزار حسابداری شرکتی کمپانی معروف همکاران سیستم میباشد که با هدف پیاده سازی سیستم مالی منسجم مخصوص شرکتهای کوچک و متوسط ایجاد شد. این نرم افزار یکی از معروف ترین و قدیمی ترین های نرم افزار حسابداری شرکتی بازار ایران میباشد که س الهاست حسابداران زیادی برای محاسبات شرکتی با آن سر و کار دارند و در بسیاری از آموزشگاه های حسابداری نیز تدریس میشود.

برندهای مشهوری نظیر کاشی سرامیک پاسارگاد، ایبار، ایوند و... از استفاده کنندگان سپبدار هستند.

 

نرم افزار حسابداری آرین سیستم

شرکت داده‌پردازی آرین سیستم که از سال 83 کار خود را آغاز کرده است، عرضه‌کننده سیستم‌های مدیریت یکپارچه مالی، اداری و منابع انسانی است. نرم افزار حسابداری آرین سیستم که ازجمله نرم افزارهای ارائه‌شده توسط این شرکت است، مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ با حجم کاری بالا است.

درصورتی‌که در مجموعه خود از تمامی مجموعه نرم افزارهای ERP آرین سیستم استفاده کنید، از مزایای هماهنگی نرم افزار حسابداری آن با دیگر نرم افزارها بهره‌مند خواهید بود. هم‌چنین این نرم افزار قابلیت اجرا بر روی اکثر سیستم‌عامل‌ها ازجمله نسخه‌های قدیمی ویندوز و اندروید را دارد و آرین سیستم قول به‌روزرسانی‌های مداوم را به مشتریان خود می‌دهد.

 

نرم افزار حسابداری پارسیان

نرم افزار حسابداری پارسیان در سال 1383 در اصفهان تولید و عرضه شد. باوجوداینکه شرکت سازنده این نرم افزار حسابداری آن را مناسب برای فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌داند، اما با توجه به ویژگی‌های آن بیشتر آن را به‌عنوان یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی می‌شناسند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان در 4 نسخه ساده، ویژه، پیشرفته و جامع ارائه می‌شود که هریک بر اساس نیازهای بخشی از کاربران طراحی‌شده‌اند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان همچنین مجهز به زیرسیستم‌های حسابداری، انبارداری، خریدوفروش، حقوق و دستمزد و پخش مویرگی است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان همچنین نسخه‌هایی اختصاصی برای برخی صنوف ارائه کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران، سوپرمارکت، آتلیه عکاسی، خیریه و سنگ فروشی اشاره کرد. هرکدام از این نسخه‌ها امکاناتی را برحسب ویژگی‌های اختصاصی آن صنف با خود به همراه دارند.

 

نرم افزارهای حسابداری هلو

20 سال است که شرکت مهندسی نرم افزار هلو، تولید نرم افزارهای حسابداری مخصوص اصناف و فروشگاه ها را با بکارگیری کارشناسان مجرب با پوشش دهی بیش از 200 گروه شغلی آغاز کرده است و علاوه بر این، خدمات مشاوره و راهنمایی در حوزه امور مالی به مشتریان خود ارائه می دهد.

سادگی، قیمت ارزان و امکانات گسترده نرم افزارهای حسابداری هلو موجب شده در لیست نرم افزارهای حسابداری رایگان و پولی، به یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین نرم افزارهای مالی ایران تبدیل شود. شرکت هلو با ارائه نرم افزار حسابداری شرکتی کوچک، متوسط و ویژه، توانسته نیازهای محاسبات و مدیریت مالی بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط را براورده سازد و در این حوزه نیز موفق عمل کند. 

 

نرم افزارهای حسابداری محک

حدود ده سال از تاسیس محک میگذرد که در طی این سالها، موفق به طراحی و توسعه انواع نرم افزارهای مالی شده است. محک نیز با ارائه نسخه های با کیفیت و حرفه ای فروشگاهی و شرکتی توانست اعتماد بسیاری از اصناف و شرکتها را جلب کند و به برندی خوش نام و دوست داشتنی تبدیل شود.

همچنین نرم افزار کیف پول محک، از برترین نرم افزارهای حسابداری رایگان و معروف در حوزه نرم افزارهای حسابداری شخصی میباشد که برای پلتفرم موبایل ساخته شده است 

 

نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس

نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس که برای شرکت‌های تجاری توسعه داده شده، بسته به نوع فعالیت‌های شرکت امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هر یک از نسخه‌های زیر مجموعه نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس دارای ماژول‌ها و زیرسیستم‌های متفاوتی هستند که بسته به نوع کسب و کار شرکت می‌تواند کارآمد باشد و از طرف دیگر امکانات غیرکاربردی از آن حذف شده تا روند کار با نرم افزار تسهیل پیدا کند.

 

نرم افزار حسابداری پیوست

گروه نرم افزاری پیوست، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ساخت نرم افزارهای سازمانی در ایران است. این شرکت با نزدیک به 30 سال سابقه در این عرصه، حالا مشتریان بزرگی از میان سازمان‌ها و نهادهای بزرگ دولتی دارد. نرم افزار حسابداری پیوست از مجموعه نرم افزارهای مالی پیوست است که حدود 15 سال از ساخت آن می‌گذرد. این نرم افزار مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهای با حجم کاری بالا است.

نرم افزار حسابداری شرکتی پیوست قابلیت نصب چندین زیرسیستم را در خود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به زیرسیستم‌های «حسابداری»، «اموال»، «انبار و کالا»، «خزانه داری»، «پیمان‌ها و قراردادها»، «بازرگانی»، «ساخت و تولید»، «هولدینگ»، «ارزی»، «حسابداری دولتی» و «بودجه و اعتبارات» اشاره کرد.

 

نرم افزار حسابداری تدبیر

شاید یکی از قدیمی‌ترین نرم افزارهای حسابداری این لیست، نرم افزار حسابداری تدبیر محصول شرکت «پردازش موازی سامان» باشد. اولین نسخه نرم افزار حسابداری تدبیر سال 1377 عرضه شد که امکانات و محیطی ساده داشت. این نرم افزار توسط شرکت‌های بزرگی همچون گلدیران و سام سرویس مورداستفاده قرار گرفت و همین مسئله باعث توسعه روزبه‌روز این نرم افزار شد.

هم‌اکنون شرکت پردازش موازی سامان یکی از تولیدکنندگان قدیمی و بزرگ نرم افزارهای سازمانی ازجمله نرم افزار حسابداری در ایران است. نرم افزار حسابداری تدبیر یکی از گزینه‌های اصلی برای استفاده در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ بوده است. شهرت این نرم افزار حسابداری به حدی است که بسیاری از شرکت‌های حسابداری نام خود را با تلفیقی از نام این نرم افزار انتخاب کردند.

نرم افزار حسابداری تدبیر قابلیت نصب زیرسیستم‌های «حسابداری مالی»، «خزانه داری و کنترل نقدینگی»، «عملیات ارزی»، «انبار و حسابداری انبار»، «اموال و دارایی‌های ثابت» و «بودجه و اعتبارات» است.

آموزش حسابداری صرفا باید با اصول و دانش مالی و توانایی شخص و بازار کار باشد. با گذراندن یک دوره حسابداری فشرده و کامل می توانید حسابدار شوید و کار پیدا کنید.

درباره نویسنده

هادی قدیمی
هادی قدیمی
شروع فعالیت از 4 ماه پیش

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است