دسته بندی ها


 لینک کردن چندین جیمیل فرعی به جیمیل اصلی

راه حل اول این است که از اپ‌های خاصی که ایمیل‌های سرویس‌های مختلف و از جمله جیمیل را در یک مکان جمع‌آوری می‌کنند، استفاده کنیم. اما راه حل دیگر این است که خود را به اپلیکیشن‌ها محدود نکنیم و سرویس‌های جیمیل را مستقیماً‌ لینک کنیم. به عبارت دیگر می‌توان کاری کرد که ایمیل‌های دریافت شده در حساب‌های فرعی، به حساب جیمیل اصلی نیز فرستاده شوند و نیازی به چک کردن جیمیل‌های فرعی به صورت مداوم نباشد، یا در واقع کاری که اپ‌های اشاره شده انجام می‌دهند! ارسال ایمیل از جیمیل اصلی با آدرس جیمیل‌های فرعی نیز ممکن است و در مجموع می‌توان گفت که هیچ نیازی به باز کردن جیمیل‌های فرعی نیست. 

اگر دوره آموزش ICDl  آموزشگاه فکور را شرکت کردیده اید و مهارت های 7 گانه ICDl  را پشت سر گذاشته اید لازم است ساخت جی میل و همه موارد مربوط به آن را نیز فرا بگیرید پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

وارد حساب جیمیل اصلی خود شوید. روی آیکون چرخدنده‌ای‌شکل در گوشه‌ی بالا و راست صفحه کلیک کنید تا منو نمایش داده شود و گزینه‌ی Settings را انتخاب کنید.

 

                                                                  آموزش ICdl - ساخت جی میل

اکنون تب Accounts and Import را انتخاب کنید. بخشی به اسم Send mail as: وجود دارد که به معنی ارسال ایمیل به عنوان: است. روی گزینه‌ی Add another email address کلیک کنید تا آدرس ایمیل دوم خود را وارد کنید.

 

                                              آموزش ICDl  - چک کردن جی میل

 

یک صفحه‌ی وب باز می‌شود. در فیلد نام، نام کامل خود را وارد کنید و در فیلد آدرس ایمیل، آدرس جیمیل دوم یا سوم و ... را وارد کنید. اگر می‌خواهید به ایمیل‌هایی که در حساب‌های دیگر دریافت شده، پاسخ بدهید، تیک چک‌باکس Treat as an alias را نیز اضافه کنید.

 

                                                        آموزش ICDl - ساخت جی میل در گوگل

 

می‌توانید تیک این چک‌باکس را حذف کنید و به جای آن ایمیل دیگری را برای پاسخ‌گویی به ایمیل‌های دریافتی انتخاب کنید.

پس از کلیک کردن روی دکمه‌‌ی Next Step، جیمیل پیامی برای تأیید به جیمیلی ثانوی ارسال می‌کند، در واقع باید تأیید کنید که شما مالک ایمیل‌های فرعی هستید. کدی که به ایمیل دوم و سوم و ... ارسال شده را کپی کنید و یا روی لینک تأیید مالکیت کلیک کنید تا همه‌چیز خودکار و سریع انجام شود.

 

                                    آموزش ICDl- ساخت جی میل

 

به جیمیل اصلی برگردید. تغییری در بخش فرستنده یا Send mail as اتفاق افتاده و می‌توانید آدرس ایمیل ثانوی را مشاهده کنید و به عبارت دیگر از طریق جیمیل‌های فرعی، ایمیل ارسال کنید. به همین سادگی!

از این پس حین ایجاد ایمیل جدید، در فیلد From که فرستنده‌ی ایمیل را شامل می‌شود، می‌توانید جیمیل‌های دیگر خود را انتخاب کنید. به این ترتیب کسی که ایمیل را دریافت می‌کند، متوجه نمی‌شود که ایمیل از جیمیل اصلی شما ارسال شده، بلکه آدرس جیمیل‌های فرعی را مشاهده می‌کند.

درباره نویسنده

هادی قدیمی
هادی قدیمی
شروع فعالیت از 4 ماه پیش

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است